2012. okt. 13.

AVON nailwear pro+ - Femme fatale

Sziasztok! Az előző bejegyzésekben szerepeltek már többször alapszínként ezek az árnyalatok, ezért úgy gondoltam, megérnek egy kis kitérőt, üdítő kivételek a nagy glitter dömping közepette. Négy új árnyalat került be a limitált kiadásba, három krém és egy csillogó a PR anyag szerint. Mindegyik a hosszan tartó, 12 napos viseletű elvileg, de már másoknak sem jött be ez a hosszúság, nem csak nekem kopik gyorsan. Írjatok, ha valakinek kibírta egy hétig! Az előző, tavaszi kollekcióval összehasonlítva hígabb az állag, látszik a körömágyaknál, hogy a szélek elfolynak, nagyon kínlódtam a felvitellel. A színek azonban szép ősziesek.
AVON nailwear pro+ - femme fatale

Red reveal
Nagyon érdekes világos piros, nem a szokásos narancsos, hanem inkább pinkes beütéssel. Krémes árnyalat. Ezt azért mindenképp két rétegben javaslom feltenni.
AVON nailwear pro+ - red reveal
Inky blue
A leírás szerint krém, a valóságban én az üvegben láttam már a csillogást. Igaz, hogy ez nagyon rejtett, nappali fényben egyáltalán nem látszik, de vakuval csak sikerült megmutatni nektek isJ. Az árnyalat maga nagyon sötét, de azért még lehet látni, hogy nem fekete, hanem kék. Határozottan nehéz volt szépen dolgozni vele:(.
AVON nailwear pro+ - inky blue
Midnight green
A nagy kedvenc. Ez valóban csillogó sötét, kissé kékes zöld, tökéletes karácsonyi árnyalat. Imádom!
AVON nailwear pro+ - midnight green
Plum seduction
Sötét szilvaszínű krém árnyalat. Az idei őszi kedvenc. Akár egy rétegben is, de a fotók kedvéért kettővel tettem fel.
AVON nailwear pro+ - plum seduction
Ja, és nagyon megéheztem tőle egy kis szilváspitére, úgyhogy sütöttem egyet. Virtuálisan küldök nektek is, jó étvágyat!
Összességében nagyon tetszettek a kollekció színei, mindet szívesen viselem, illenek az őszi-téli hangulathoz. A hígságuk kicsit nehezíti a felvitelt, oda kell figyelni, hogy ne folyjanak el. Ti melyikre szavazok, mit viselnétek szívesen?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése