2012. okt. 26.

Temetői kaland

Van olyan lakkod, amiről nem tudtad eddig eldönteni, hogy szereted-e vagy sem? Olyan furcsa a színe? Én a halvány színjátszós lilákkal vagyok így. No de felfedeztem, mire jók! Ködös temetői derengést festeni! Ehhez a manihoz alapul AVON street beige-t használtam, erre kentem rá a korábban már itt bemutatott Illusion AVON trendkiadást. Más márkák is előszeretettel vették elő ezt a hatást, szoktam látni a villamoson, mindig belegondolok, kinek tetszik ez? Szóval biztosan nem nehéz hozzájutni. Erre jött a fekete repesztőlakk, (nekem Moyra), a kicsi és a nagyujjamra telibe, a többire csak franciában, használtam itt francia manikűr sablont, de ha nincs, jó a cellux is, legfeljebb egyenes lesz a vonal. A sírköveket fekete körömlakkal festettem, mert az akril nagyon vékony textúra a repedezőshöz képest, elüt tőle. A denevéreket az új MLS lemezemről nyomdáztam, de egy V alakkal is lehet helyettesíteni. Fedőlakk, és kész a síri hangulat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése