2012. okt. 28.

Boszorkányok éjszakája– Halloween 2012

Ez is egy olyan manikűr, amivel nap közben is lehet aratni, estére csak egy kicsit kell feldobni. Alapnak AVON padlizsánlilát festettem, erre került a holo csillámos fedőlakk. Én Flormart 10-t használtam, de bármi jó, amitől kicsit csillagos ég hatása lesz. Eddig szerintem az irodában is helytáll. Estére egy citromsárga lakkot kevertem gyöngyház világoskékkel (már egyiket sem forgalmazzák, ezért hasonló színeket próbáljatok találni a készletetekben), így lett a hold színe ilyen gyöngyház sárga. Ha végképp csak telt napsárgád van, egy kis fehérrel lehet keverni, hogy halvány holdvilág legyen. Ezzel festettem egy kört, amire az új MLS lemezemmel nyomtattam a boszit. Elismerem, a boszihoz nagy kézügyesség kell, ha szabad kézzel akarod formázni... De a végeredmény nagyon pofás lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése