2012. okt. 23.

AVON mosaic effekt – újra, plusz az összes repesztőlakkom

Sziasztok!
Valamikor a tavasszal-nyár elején írtam az AVON mosaic effect lakkokról, és nagyon lehúztam őket. Egy kedves ismerős hívta fel rá a figyelmemet, hogy ő most vásárolt belőlük, és az övé tökéletesen működik. Nosza, kölcsönkértem egy próbára. A feketét AVON viva pinken próbáltam ki, íme az eredmény:

A fehéret egy új árnyalaton, a don’t be jaded-en teszteltem. Később majd ez is lesz önállóan.

Mindkettő sokkal hígabb volt, mint az én üvegeim. Szépen, hosszában és keresztben is repedtek, kevesebb, de nagy repedést adva. A margarétán feketén, fehéren és piros alapon vannak:

Vissza kell, hogy vonjam, amiket írtam, úgy tűnik, az én lakkjaimmal volt a baj. Mivel közeleg Haloween, amikor egyébként is jól hasznosíthatók az effekt lakkok, gyorsan felkentem az összest egy margarétára, hogy össze tudjam hasonlítani a hatásukat. Néhányan már szerepeltek itt, néhányan nem, de egy gyors összehasonlításra jó a fotó. Én azt szeretem, ha nagyobb repedések vannak, mert akkor az alapból több látszik, és ha nem egy, hanem több irányúak a repedések. Körben sorban: Moyra fekete, Avon fekete, Avon fehér, Essence fehér, China Glaze réz, Lovely lila, Flormar pink, Moyra sötétzöld.

Nektek milyen tapasztalataitok vannak a repesztőlakkokkal?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése