2012. okt. 30.

Fekete-piros partiköröm

Sziasztok!

A következő körmöt az elegáns partira látogatóknak terveztem. Egyszerű, elegáns, mégis Halloweenes. Fekete matt lakk volt az alap. Nekem éppen enm volt, azért Moyra sima feket lakkot kezeltem matt fedőlakkal (szintén Moyra). Erre húztam csíkot csillogó vörös lakkal a gyűrűs és a nagy ujjamra. Esetleg a többire is lehet, ha akartok. Már csak a csillogó köveket kell beletenni, jól lenyomni pálcikával, mert erre már nem kerül fedőlakk. Lehetőség szerint hosszúkás alakú köveket válasszatok. Nekem rombusz volt, azt használtam, körmönként hármat. Szerintem itt is szépen sikerült a matt és a csillogó ellentétét megjeleníteni.  
Szerintetek milyen lett?  

Szolgálati közlemény: pár nap szabira megyek, ezért a következő bejegyzés november 5-én jön, a glitteres márkák folytatódnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése