2012. okt. 18.

China Glaze Craked Medalion

Sziasztok!
Erre a manikűrre nagyon sok megjegyzést kaptam a napokban, mindenkinek tetszett, ezért most közzéteszem. Az alap az AVON új szilva lilája volt, a Plum Secduction. Erre került fel a China Glaze repedezős metál lakkja, a Cracked Medalion. Úgy reped, mint az álom. Eléggé híg, és nem mertem sokat felvinni az első lépcsőben. Így jöttem rá, hogy kétféle hatást is el lehet vele érni, ha telibe keni az ember, épp csak mikrorepedések lesznek rajta, érdekes lesz tőle a felület. Ez nekem nem igazán jött be.
China Glaze Cracked Medalion

Jó bőven kell felvinni, és akkor lehet ezeket a katonai árkokat elérni. Az összhatás szuper lett, olyan, mint a sárkánytojás. A szín egyébként rezes, nem arany, de sajnos esős időben fényképeztem, ezért a fénytől kicsit sárgábbnak tűnik. Nektek bejön?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése