2012. okt. 21.

Essence 112 time for romance

Nagyon megtetszettek az új Colour & Go lakkok. Külön jó, hogy a kupak ugyanolyan színű, mint a lakk. Bár nagyon rossz volt az áruházi világítás, volt olyan kék, amiről kijőve kiderült, hogy szürkeJ. Hasonló árnyalatot már a régiből is nagyon szerettem volna megvenni, de nem került rá sor. Na de most! És milyen igazam volt. Tetszik az üveg alakja és az új ecset is, nagyon kézreállós. Nem hiszem, hogy ez esetben nagyításban jól meg lehet ítélni a glittereket, de azért lőttem egy párat.
Time for romance üvegben
Time for romance közelről












A meglepetés akkor ért, amikor felkentem. Sötét bordón életre kelt a rengeteg apró holo, a lilás bordó apró és nagy hexagon glitter. Kicsit a nagyobb glitterek hajlamosak összeragadni, ezért kell ügyeskedni a felvitellel, de istenem! Az eredmény kárpótol, igazi tünemény. Leginkább közepes vagy sötétebb árnyalatokra javaslom felvinni, a holo nem jön ki a világos színeken. Nagyon nehéz volt a holot fényképezni. A fekete körmökön egy-két-három rétegben van felkenve, szándékosan életlen képet tettem be, hogy egy kis holo csillogás látszódjon. Nem sok, de azért ott van és nagyon ünnepi tőle az összhatás. 
Time for romance természetes fényben

Time for romance mesterséges fényben

Sötét lilára kentem fel, hogy bemutassam, hogyan mutat a körmeimen. Enyhén látszik a holo csillám is. Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése