2012. nov. 6.

Moyra 74 és 100: fémes csillogású színes glitterek

Ezen a héten egy elérhető árú és mindenhol kapható körömlakk márka különböző glitteres tagjait mutatom be.
Az első kettő két fémes csillogású, ám színes darab: a kék és a fukszia. Az üvegben mindkettő kb. ugyanúgy néz ki, jó sűrű glitternek tűnnek.

A közeliken úgy látszik, hogy kb.a glitterek mérete is egyforma. Roppantul csillognak, ez volt a legélesebb kép.
 Amikor azonban felkerültek a fekete műkörömre, kiderült egy alapvető különbség: bizony a sűrűség nem egyforma. A kék egyértelműen fedőlakknak való, míg a fukszia már önmagában két rétegben is jól fed valószínűleg.

Végül a kéket feltettem világosabb kékre két rétegben és a kisujjamra önmagában három rétegben is. Egyáltalán nem voltam elégedett az eredménnyel.
Igazi dekoratív hatást úgy bírtam belőle kicsikarni, ha pirosra kentem fel két rétegben. Így nagyon amerikás szerintem, nem az én színvilágom, de legalább mutatós lett.
A fukszia viszont egy kifejezetten dekoratív, nagyon-nagyon csillogó darab. Gyönyörű tud lenni egy partin, igazi dámás darab. Az első fotóhoz pinkre tettem fel két rétegben. Nem foltosan van felkenve, annyira tükröződik, hogy a kamera feketéje látszik itt-ott.
Kíváncsiságból megnéztem, hogyan nézne ki, mint fedőlakk. Sötétlilára kentem fel egy rétegben, de már így is annyira fed, hogy az alap alig látszik. Inkább önmagában viselném.
Összegezve: én a fuksziát venném, bár nem szuper szolid, munkába biztos nem való. A kék viszont nagyon uncsi, bár biztosan mindenhova fel lehet tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése