2012. nov. 5.

AVON speed dry – új színek

Az előző heti bejegyzésekben alapként már többször felbukkantak az AVON speed dry sorozat új színei, úgy gondoltam, megérnek egy külön bejegyzést is. A hét új színből ötöt vásároltam meg, csak a narancsot és a pinket hagytam ki, azokból több is van a készletemben, mint elég. Mindegyik szín nagyon szépen felfekszik, majdnem egy rétegben is elég, inkább csak a hibák javítása miatt kellett még egy réteg. Mindegyik krémes szín, fényesre száradnak. Tényleg gyorsan szárad, két perc alatt csontra keményedett, direkt kocogtattam. Lássuk a színeket!
Street beige
Natúr bézs árnyalat, én látok benne enyhe lilás beütést. Ezzel együtt kiváló árnyalat, nagyon jó semleges alapszín lehet. Ez úton kérek elnézést a körömágy állapotáért, mindenki figyelmét felhívom, hogy a hideg zsíroldó rendkívül káros hatású az élő szövetekre! Nem bírtam egy hétig visszahidratálni, pedig végig kesztyűben dolgoztam, csak a végén mostam ki a szivacsot...

Lime splatter
Limezöld, kiválóan fed. Ez volt a shrekkes szín, mégis valahogy sikkes önmagában.

Don’t be jaded
A jade színeim között ez a legzöldebb alapú, nem kékes. Nagyon szép!

Smoky plumes
Füstös lila szín. Nagyon elegáns a lilák között, visszafogott, bár sötét. Imádom.

City Navy
Sötétkék, lilás alappal, bár ez felkenve nem nagyon látszik . Olyan jó lenne, ha egyszer a feketétől egy kicsit jobban elütő kéket gyártanának! Ez két árnyalattal világosabban szíveket rombolna.

Összességében jól sikerült a kollekció, szépek a színek és valóban gyorsan száradnak. Bár nyárias hatású legalább a fele, de a natúr, kék és lila ilyenkor is jól jön. Jó szívvel ajánlom őket, ár-érték arányban jó vétel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése