2012. nov. 22.

Barielle - Falling Star

Sziasztok!

Ismét a különlegességkereső akcióim egy állomását láthatjátok. A Barielle márkáról nem sokat hallottam az előtt, de ezt a színt sokan dícsérték. Én is nagyon lelkes voltam eleinte, míg nem kellett lefényképezni:) Az alap gyönyörű búzavirágkék. Nem igazán zselés, inkább krémes, ami érdekes egy csillámos lakknál. Benne pedig ezerni apró, rézszínű glitter ücsörög.




















Ezt nem kentem fel fekete alapra, teljesen felesleges lett volna, tökéletesen fed két rétegben. Inkább a saját körmömön próbáltam bemutatni, mit tud. Nos, a fotós tudásom sehol sincs, egyszerűen nem tudtam elkapni azt a szépséget, ami ebből a színpárosításból árad. Sokkal feltúnőbbek a glitterek benne! Higgyétek el, meg lehet halni érte!



Nektek hogy tetszik egy ilyen különleges páros? Viselnétek?

1 megjegyzés: