2012. nov. 20.

Kleancolor – What girls really talk about 2.

Ma a saját magamnak választott miniszett második része jön. Remélem izgatottan várjátok, mert lehet még fokozni a hatást! És hogy végleg megfájdítsam a szíveteket, mindez kb. 1500 Ft-omba került, egy üveg nem is nagyon márkás lakk ára…
Grand Finale
Átlátszó alapban ezüst holo hosszúkás glitterek. Ez a tény.

A fekete műkörmökre felkenve kiderül az érzelmi hatás is: óóóóóóó. Leginkább az Orly sunglasses at night lakkjára hajaz, ami hozzánk sose jön el… Talán egy év múlva. Szóval annyira csillog, annyira holo, annyira szokatlan, annyira díva... A hosszúkás glitterrel egyébként nehéz bánni, hajlamos itt-ott kilógni, de egy kis kézügyességgel megoldható. Nem tettem fel más színre, mert ez kifejezetten feketére való.

24 Carat
Átlátszó alapban apró alany holo csillám. És a meglepi: elrejtve néhány ezüst rombusz holo csillám.


Ha az előző túl sok lenne, ez annak a csajosabb verziója. Kevésbé kemény, de nagyon holo. Szintén csak feketén, bár ezt el tudnám képzelni más sötét színen is, esetleg uncsi aranyat lehet feldobni veleJ.

Peaceful love
Milyen a békés szerelem? Én csak eléggé olaszos, szenvedélyes formában ismerem, ez a sóhajtós, napba nézős-heverészős sose adatott meg, úgyhogy ítéljétek meg ti, hogy tényleg ilyen-e. A lakk átlátszó alapban úszó zöldes-arany mikro holo glitterekből áll, amiben zöld szívecskék lebegnek el.


Nem túl sűrű, fedőlakknak való fajta. Türkizen próbáltam ki, és valósággal életre kelt:

Nekem ez a szett nagyon tetszik, minden egyes darabja külön-külön is. Az árát sokszorosan megérte.

2 megjegyzés:

  1. Ezt néztem ki én is... csak még mindig nincs paypalom... de ha lesz!!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Azért csak óvatosan a vásárlással. Mindig csak annyit, ami nem fáj akkor sem, ha elveszik. Bár általában kártalanítanak az eladók, mostanában gyanúsan sok csomagom eltűnik a postán. :(

    VálaszTörlés