2012. nov. 13.

Kleancolor – Sparkling Emerald

Na mi legyen ezen a héten a téma? Lassan kifogyok az itthon is kapható márkákból, de azt gondolom, hogy nem eretnekség egy magyar nyelvű fórumon sem bemutatni azokat a lakkokat, amiket az interneten rendeltem, és ugyanúgy bárki számára elérhetők.
Nos, a Kleancolor valóban a legalsó árkategória, kb. két dollár egy üveg (durván 450 Ft). Épp a napokban futottam ismét bele az e-bayen. Az Államokban kapott forgalmazót és márkanevet, de Kínában gyártatják. Ennek megfelelően eléggé lassan száradó az alap, viszont bődületes a színválaszték, 200 féle van belőle. Én most csak a glittereseket mutatom be ezen a héten. Vettem belőle néhány mini dobozzal is, ebben 4,5 dollárért 6 db 5 ml-es lakk van.



A Sparklig Emerald az, aminek mondja magát: csillogó türkizkék. Pontosabban millió apró türkizkék csillám átlátszó alapban. Az üvegben színezettnek néz ki az alapja, de felkenve kiderül, hogy nem. Gyönyörű kék csillogásba vonja a sötét színeket. Fekete műkörmön egy, kettő és három rétegben.

Az ujjamon egy világoskékre felkenve akartam megmutatni, micsoda csillogást ad a kék színeknek, és mennyire feldobja őket. Sajnos a kamera a legkevésbé sem volt együttműködő, messze nem adja vissza azt az élményt, amit nyújt. Olyan mélységet és csillogást ad a színnek, amit nem is képzeltem. Ez a legjobb fotó, ami készült:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése