2012. nov. 10.

Moyra 32 és 50 – a rózsaszínek

Ezen a héten egy elérhető árú és mindenhol kapható körömlakk márka különböző glitteres tagjait mutatom be.
Ezek a színek nagyon megtetszettek a boltban, de az üvegben és a mintán felkenve is nagyon hasonlóan néztek ki, ezért gondoltam, megmutatom együtt, hogy kiderüljön, mennyire nem egyformák. Nos, már az üvegeken látszik a természetes fényben, hogy a 32 egy hideg, míg az 50 egy meleg árnyalat.
Moyra 32 és 50

A közelik talán mutatják, hogy a glitterek mérete sem teljesen egyforma, bár mindkettő pici, az 50-es talán még finomabb.

Moyra 32

Moyra 50








A műkörmökre felkenve látszik, hogy szinte teljes fedést lehet elérni a 32-essel, bár az alap átlátszó.
Moyra 32 mesterséges fényben

Moyra 32 természetes fényben
Az 50-est feltéve kiderül a nagy különbség: itt az alap is színezett, egy barack-bézs árnyalat, ami tele van igazán finomra őrölt arany és kevés piros csillámmal. Az 50-est is önmagában, két rétegben tettem fel, és fedőlakk nélkül hagytam, hogy lássátok:  a sok csillámtól egészen érdesre szárad. Kötelező rá fedőlakk!
Moyra 50
Végül a 32-est önmagában tettem fel, igazi „cukorkaruha” lett belőle, Marilyn Monroe csillogós fellépőruháira emlékeztet.
Moyra 32
Nekem mindkettő a szívem csücske lett, finom, nőies árnyalatok. Fehér bőrűeknek a 32, olivás bőrszínhez az 50-es jobb.

2 megjegyzés: