2012. nov. 20.

Az első franken

Sziasztok!

Akkora divat ma az egyéni színrekevert lakkok gyártása. Kicsit átnéztem a készletemet és megtaláltam ezt a meglehetős régi, néhány éves lakkot. Ebben is az motivált, ami a vásárlásban: megtalálni a tökéletes árnyalatot. Nem kaptam akkoriban ugyanis megfelelően meleg pirosat, csak hideg árnyalatok voltak a piacon, amik a sárgásabb tónusú bőrömhöz nem mennek. Szóval fogtam egy AVON real red (2008-as talán? ) és deluxe chocolate árnyalatot, és öszzeöntöttem. Megszületett a MŰ. Tessék megszemlélni. Kellően meleg, épp amilyet szerettem volna. Krémes piros, kevés arany rejtett csillámmal.




Mivel a névadásban nem jeleskedtem azóta sem, rajtatok a sor: mi legyen a neve? Kíváncsian várom az ötleteket!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. Teljesen olyan, mint az OPI The Spy Who Loved Me a Skyfall trendkiadásból. Totál karácsonyi hangulatba kerültem tőle.

    VálaszTörlés
  2. Ó, ez nekem fel se tűnt, hogy hasonlít. Szegényt elég méltatlanul elfelejtettem használni. Most, hogy mondod, akkor nem is veszem meg. :)

    VálaszTörlés