2012. nov. 26.

Ami jön még novemberben + decemberi előzetes

Sziasztok! Kicsit elfáradtam már a sok glitterben, szerintem ti is. Azért van még egy márka, aminek nagyon jól sikerültek a színei, ezért a Jordana marad utoljára novemberben.

Bevallom, mostohán bántam eddig a kedvencemmel, valahogy sose fért be szerkesztési elvekbe, hiába szeretem a legjobban ezt viselni. Tehát: decemberben jönnek a China Glaze lakkjaim!

Már régen volt játék,  egyenlőre meglepetés, de lesz decemberi játék is.

És végül: két kedvenc bloggerem is hirdetett kihívást decemberre, úgyhogy vélhetőleg besokallunk majd a karácsonyi nail arttól is. Már most próbálgattam a témákat, a télapós nagy siker volt a gyerekek között (is).


Ha nektek is megjön a kedvetek, még beszállhattok! A lakkomlakkom kihívása itt, a lakkfan kihívása itt található. Ha nincs blogotok, nem akadály! Én szívesen közlöm az olvasói fotókat is, ahogy már korábban is szokásban volt, csak időben (jóelőre) küldjétek. Név, rövid leírás (hogyan, mivel, miért készült), fotó.
Decemberre fel! Ho-ho-ho-hóóó!

1 megjegyzés: