2012. szept. 1.

Búcsúzik a nyár

Sziasztok! Hát eljött a szeptember, vége a nyárnak… Kár, nagyon élveztem a szabadságot, bár nekem dolgozó nőként ez csak annyit jelentett, hogy kicsit lazábban volt beosztva az időm. Mégis leszomorít, hogy itt a vége.
Ezért egy utolsó nyári kép jöjjön, kicsit ismétlés, kicsit más… sokat olvastam mostanában blogokon, hogy water decal technikával készülnek matricák. Feltúrtam a fiókomat, és találtam kb. 10 éves matricákat, amik még így működtek. Körül kellett vágni, pár csepp vízzel átnedvesíteni és már le is lehetett húzni. Nagyon vékony, folpack szerű fólia, könnyen gyűrődik, nem magától ragad, hanem szépen rá kell simítani a körmökre.

NYC east village lakkra tettem fel a fenti technikával készült pálmafás matricákat, hogy stílusosan keretbe zárjuk az évet. Kicsit túl csicsás nekem, de hűen kifejezi a forróság, hűs habok, koktélok életérzést. Kezdődhet a kemény munka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése