2012. szept. 5.

Glitter szendvics –avagy rendhagyó confetti

Sziasztok! Kihúztam a körömdíszítős fiókomat, tele fantasztikus glitterrel, és megsajdult a szívem: akkor most egy hónapig ezek nem is szerepelnek? Hát nem! Úgyis már réges-rég ki akartam próbálni a glitter szendvicset, miért ne most?

Először alapozólakkra kentem egy réteg Moyra fedő fehéret (3), majd erre tettem a glitereket. Normálisan egy sima glitteres lakk következne két rétegben. Azonban most összeöntöttem a kisméretű glittereket egy kupakba, egy-egy késhegynyit, megkevertem és ebbe mártottam a színtelen lakkos ecsetet. Vigyázat, a maradék glittert le kell törölni az ecsetről, mielőtt újra az üvegbe dugnád. Így néznek ki:

 A nagyokkal nehezebb boldogulni, könnyen felpöndörödnek, ezért egyenként tettem fel őket vízbe mártott pöttyözővel. Jött a fedőlakk, ami áttetsző, félig fedő fehér (Moyra 34). A nagyokról lefolyt, több rétegben kellett feltenni. Ezért kicsit lassan is száradt. A végeredmény tejben úszó glitterek J. Nagyon szép lett a valóságban. És rögtön rengeteg félét lehet készíteni, mert 3 féle glitterből már 6 összeállításod lehet! Ti próbáltatok már ilyet? Hogy sikerült?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése