2012. szept. 7.

Fáradt lilák – összehasonlítás

A barátnőm a múlt héten esküvőre készült. Megkért, hogy gyorsan adjak neki valamit a ruhájához: szürkéslila virágos volt, eléggé „nehéz” szín. Kiválasztottam a készletemből a szóba jöhető alanyokat; a kezébe nyomtam, és rohantunk. Ma, mikor visszaadta, elgyönyörködtem bennük. Egyik sem dupe, nem ezért szerepelnek, csak egyszerűen szépek: külön-külön és együtt is. Ezért lehet jó lakkokat tervezni, mert annyi a lehetőség.

Sorban: OPI régebbi darab, sajnos a száma leesett, irizáló lila, áttetsző kissé. Rimmel 60 sec 873 Radical, metál sötét lila, szintén különleges, tompább padlizsán. Az egyik kedvencem, a Catrice Iron mermaide, duokróm, már szerepelt itt. China glaze Dress me up!, füstös rózsaszín. És egy glitter: China glaze Material girl, tompa barackrózsa.

Ha lett volna időm, ezt az egyszerű, de elegáns lakkozást készítettem volna neki: OPI alapra Catrice színjátszó véget, és a gyűrűs és a mutatóujjra egy-egy matricát.

Ti melyiket választottátok volna? Ha tovább lapoztok, megmondom, ő mit választott.
 
China glaze Dress me up!-ra két réteg CG Material girlt. Az alap már nem is látszott. Hiába, a glitter rulez!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Az opi és china glaze lakkokat hol szoktad venni vagy rendelni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      OPI-t az OPI Magyarországnál a Hungária körúton, http://www.opihungary.hu/. A China Glaze-t e-bayen szoktam vadászni.

      Törlés