2012. aug. 31.

Színátmenetes rózsaszín

Sziasztok!
A múlt héten így viseltem a körmeimet.

Színátmenetes körmöket szerettem volna, de csak rózsaszínből volt ilyen sok árnyalatom. Rájöttem, hogy a többiből hiába van sokféle, valahogy hiányoznak a középárnyalatok, a világosakat és a sötéteket szeretem. Szóval, a képen látható lakkokat használtam(AVON pastel pink, Kleancolor pastel pink, Kleancolor barbie pink, AVON coral reef, Oriflame coral red):

Kicsit csal a fotó, a meleg árnyalatok azért nem ennyire narancsosak. Először az itt látható sorrendben készítettem egy kétrétegű alapozást, de ezzel még mindig túl különállónak éreztem az árnyalatokat. Ezért egy színezett alapú enyhén holo flakiet választottam feléjük a Kleancolortól (egy amerikai, de Kínában gyártatott, rendkívül olcsó márka, itthon nem forgalmazzák). Ezzel egy kicsit kiegyenlítődtek a színek. Bár érdekes módon a sötétebb színekből kihozta a narancsosabb tónust, pedig inkább hideg tónusú rózsaszín. A holo hatástól nem voltam elájulva, eléggé rejtőzködik, bár néha felvillan, minden fényviszonynál készítettem fotót.

Továbbra sem lesz a kedvencem a színátmenetes lakk, csak magazinokban láttam olyat, ami tetszett is, élőben még senkin, bloggereken sem. A sajátom se került be a kedvencek közé. Nektek tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése