2012. szept. 4.

Szeptember – confetti körmök

Sziasztok! Annyira régen szerepelt már glitteres körömlakk, és közben úúúgy megszaporodott a készletem, hogy úgy döntöttem, a szeptembert nekik szentelem. Jönnek a glitterek, csillámok, flakiek, minden, mi szem-szájnak ingere. Itt látható a készlet jó része:

Nem minden, mert néhány elveszett rendszerezés közben, vagy még nem döntöttem el róla, hogy ide tartozik-e vagy be akarom-e mutatni egyáltalán. Szóval több, mint 40 van eddig, ez nagyon sok, lehet, hogy megint kicsúszunk az időből.
Úgy gondoltam, hogy a legtöbbjüket a fekete műköröm alapon mutatom be, így egyértelműen össze lehet hasonlítani őket majd fedés szempontjából - és nem fogysztok 5 üveg fekete lakkot el. Ha valamelyiknél kiváló felhasználási/rétegzési ötletem támad, azt majd külön mutatom a körmeimen. És természetesen, ha lesznek aktualitások, azok még bekerülnek a programba ettől függetlenül is.
Ha van a képről kedvenc, amit feltétlenül megnéznétek, írjátok meg, nehogy kimaradjon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése