2012. szept. 20.

AVON – Colortrend daring

Az anyag válogatásakor lettem figyelmes rá, hogy a colortrend árnyalatból van egy holo glitteres. Olyan jól eldugták a katalógusban, nehogy már észrevegyük! Vagy nektek feltűnt, hogy van ilyen? Van valakinek belőle?
 














Maga a lakk: elég híg az alap, és önmagában sötétkékre színezett, azonban a hígsága miatt nem lehet elég jó fedést elérni vele magában, inkább rétegzéshez ajánlom. Kipróbáltam magában, de úgy megrettentem, hogy lemostam, még lefotózni is elfelejtettem. Higgyetek nekem: rétegzés. Hogy mi az, ami miatt mégiscsak megéri? Hát az a kis méretű ezüst holo glitter, ami ezüst csillámokkal karöltve úszik az alapban. Sajnos csak olyan színekre lehet kenni, a hol a piszkoskék alap nem vesz el az élvezeti értékből. Az alapot nem sikerült jól eltalálni, mert így leülnek benne a részecskék, mint a fotón.



természetes fényben
mesterséges fényben
Na de nézzétek csak, milyen gyönyörű lett türkizkék alapon! Legszívesebben le se mostam volna, csak sajna belenyúltam fotózás alatt.

Összegezve: van még mit fejlődni a márkának, de az amerikai választékukban vannak még további ígéretesnek tűnő árnyalatok. Hátha egyszer ide a végekre is eljut…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése