2012. szept. 27.

Essence 09 copper’ise me

Tavasszal jött ki az essence négy új topperrel, amik rögtön nagy népszerűségnek örvendtek, hetekig mászkáltam utánuk. Ez a rézszínű volt a legsemmitmondóbb az üvegben, meg se akartam venni, aztán nagy meglepetés-kedvenc lett belőle. Mind mikroglitter, a zömét, az alapot a rézszínű adja. Ez feldobták egy kis zölddel, naranccsal, pinkkel, arannyal, kevés holoval is. Érdekes, hogy a fekete alapon pont ez mennyire nem mutat. Illetve, a való életben sokkal szebb:).
üvegben
közelről












természetes fényben

mesterséges fényben
Na de ha színre kerül! Bármi megfelel, szinte mindenen kipróbáltam már, legyen közepes vagy sötétebb árnyalat: egyszerűen felragyognak a kontrasztok. Mindig az adott színnek meg felelő árnyalatok bukkannak elő. Kékeken a pink, zöldön a narancs, rózsaszínen a kék és zöld a réz mellett. Igazi kaméleon. Nehéz volt olyan színt választani, ami nincs benne, ezért sárga alapra kentem fel két rétegben, hogy minden jól látszódjon benne. Hát pont csak a holo és a réz jön ki így.

Imádom, egy nem túl szigorú irodában megfelel még a dresszkódnak is! Persze nem sárga alapon…

3 megjegyzés:

  1. Előző nincs meg, de ez igen. Megvettem, de aztán sokáig nem is haszáltam, mert üvegben mégse tetszett annyira... de felkenve, rájöttem, micsoda jó. (csak lemosni nem könnyű:)

    VálaszTörlés
  2. Ugye, ugye? Nem is néznénk ki belőle, pedig szupi.
    Nekem semmi más nem vált be, csak ez az alufóliás módszer:
    http://www.confettinails.blogspot.hu/2012/05/konfetti-kormok-lemosasa.html

    VálaszTörlés
  3. Igen, olvastam. De én maradtam a hagyományos verziónál: vattakorong aceton, sikasikasika... közben nézem a tvt, 1-1 percet elvagyok 1 körömmel, igaz a végére megfájdul a kezem:)

    VálaszTörlés