2012. szept. 3.

Tanévnyitó – baglyos körmök

Sziasztok! Elkezdődött a tanév. Ennek örömére baglyos körmöket készítettem. Bár a lányom szerint csak egy maszk, remélem, ti felismeritekJ. Nemrégiben az állatkertben jártunk, ahol egy állatbemutató keretében 5 centire a fejem felett suhant el az uhu. Lenyűgözően szép állat. A gondozója feltette a kérdést: okos-e? Nos, sajnos nem, tök buta. De jó a PR-ja: mivel sokat üldögél és néz maga elé, biztosan sokat gondolkodik, tehát okos. Így lett a tudás szimbóluma.
Ha szeretnétek tudni, hogyan készült, lapozzatok.

Sosem készítettem képet még erről, de nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire fontos: alapozó lakk nélkül semmilyen színt nem használok. Erősíti a körmöket és megakadályozza, hogy megsárgítsa a lakk.

A körmöket először Catrice Jade is not my name színnel festettem be.

A középső ujjamon csak kb. félig húztam félkörben a színt, a többit telibe lakkoztam.

A háttérben látszik egy kupak: ezeken szoktam színt keverni, vagy csak egy keveset kivenni. Egy pötty lakkot tettem, ebbe mártottam a részletecsetet, amivel a füleket festettem. Ha nincs, megteszi a fogvájó is.

Ezután nagyfejű pöttyözővel, fehér lakkal rajzoltam a szemeket. Ha nincs ilyened, egy radírvégű ceruzába szúrj kerek fejű gombostűt.
A továbbiakban barna akrillal dolgoztam, mert ha hibázol, azt könnyebb kijavítani, egyszerűen csak letörlöd és újrakezded. Ezzel rajzoltam szemeket, a csőrt és a pöttyöket a többi körömre. A végén még egy fehér pöttyöt a szemek helyére. Fedőlakk, hogy tartson is, és kész.

Mindenkinek vidám okosodást az új tanévben, a szülőknek kitartást, akit meg már/még nem érint, az egyszerűen csak gyönyörködjön a baglyokban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése