2012. szept. 19.

AVON – golden dream

Szétnéztem a készletemben, hogy van-e bármi használható ehhez az anyaghoz az AVONtól. Eddig nem is hiányoltam tőlük ezt, most döbbentem rá, hogy nincs igazi glitteres választék. Azért találtam egy arany shimmert, ami igazán jól jön most, pedig már ősrégi, szerintem mostanában már nem is forgalmazzák. Azért beválogattam, mert nagyon szeretem. Átlátszó alapban úsznak az arany csillámok. Nem önállóan alkalmazandó, kifejezetten rétegzéshez való lakk, arra viszont fantasztikusan szép. A szokásos módszerrel jöjjenek a fotók. A fekete körmökön egy, kettő és három rétegben.
közeli
üvegben
















természetes fényben

mesterséges fényben

Végül egy példa, mire képes: military zöldet ragyogtattam meg vele. Szerintem gyönyörű lett. Inkább meleg, telt színekre vagy kifejezetten sötét árnyalatokra való, rózsaszínen nem tud kibontakozni. Ez is sokan kérték már, de nem adomJ.

természetes fényben
mesterséges fényben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése