2012. aug. 22.

Körömnövesztés projekt – 1.

Emlékeztek, hogy azt írtam néhány hete, letört a körmöm és felvált a széle. Közben láttam, hogy finom fehér foltok is képződtek rajta. Ez mechanikai behatások és hiánybetegségek miatt is lehet. Legfontosabbak a cink, kalcium és B6 vitamin hiányok. Ezért elkezdtem az alábbi termékkombinációt használni, meglátjuk, mi lesz az eredmény:

Az Oriflame nail care családját már korábban is használtam, meg voltam vele elégedve, meglátjuk, mi lesz az eredmény most. Naponta kétszer fogom használni a körömágybőr-ápoló olajat és a gyorsnövesztő vitaminos pakolást is (nail food és growth booster). A vitaminhiányra a Béres készítményét választottam, mert van benne Q10 is és az minden nőnek kell J. És persze kell valamit kezdenem az extrém kiszáradással is, ezért nem sima kézkrémet, hanem igénybevett, száraz bőrre való sheavajas pakolást fogok esténként felkenni. Ez lassabban szívódik ugyan be, de talán gazdagabb is hatóanyagban.
A jobb kezemen fogom mérni az előrehaladást, mert az van rosszabb állapotban. A mutató és középső ujjam a legrosszabb.
Kiinduló állapot: hüvelykujj: 13 mm; mutatóujj:10mm; középső ujj: 11 mm; gyűrűsujj: 11mm kisujj: 10mm.


Második hét: hüvelykujj: 14 mm; mutatóujj:11,5 mm; középső ujj: 12 mm; gyűrűsujj: 11,5 mm kisujj: 11mm.

Harmadik hét: teljesen lenőtt a beszakadás, újra levágtam tövig, ez kb. – 2mm-t jelent.   Érezhetően sokkal erősebb a körömlemez. Növesztés reloaded, még mindig a fenti procedúrával.
Ötödik hét: hüvelykujj: 16 mm; mutatóujj:14 mm; középső ujj: 14 mm; gyűrűsujj: 14 mm kisujj: 12 mm. Ami fotón nem megörökíthető, de nagyon fontos: SOHA MÉG ILYEN ERŐSEK NEM VOLTAK A KÖRMEIM. Kemények, nem hajlik be a végük, és a bőröm is szebb állapotú. Ezt egyértelműen a vitamin javára írom. Sajnos a hámlás nem szűnt meg, ezért azt gyanítom, hogy ez vagy valamilyen vegyszer, vagy mechanikus behatás eredménye.

Mostanában nyaralás van folyamatban, ezért szabadságot adok a körmeimnek. Ez lehetőséget biztosít arra is, hogy más technikához folyamodjak. De erről majd szeptemberben, a nyaralás után számolok be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése