2012. aug. 1.

Konad: játék a mintákkal

Sziasztok! Ebben a bejegyzésben egy kicsit eljátszok a mintákkal, tovább feszegetve a felhasználás határait.
Az első a „fashionable girl” fantázianevű alkotás, ahol különböző mintákat hoztam össze egy témára. Pink alappal kezdtem, majd Konad ezüsttel a hálós szívecskés mintát tettem fel alapnak a Krikk lemezről (6. Sor). Ezt most rögtön revideálom is, mert ott azt írtam, hogy problémás, de lehet, hogy csak a lakk volt az, most nagyon szépen működött ezüsttel. Erre jöttek a konad m71-es és az essence csajos lemezről a csajos minták középárnyatokkal (kék, pink, lila), sima körömlakkokkal: Barbiefej, napszemüveg, táska, magassarkú cipő, fashionable girl felirat.

A második a ”neon pillangók”, itt ellenkezőleg, egy nagy mintából emeltem ki egy kis darabot (Krikk 3. sor), és ezt használtam a köröm sarkain, sima neon körömlakkokkal nyomtam, majd azokból festettem egy-egy csíkot is.

A következő két képen nagyobb minták egy-egy darabját „vágtam ki” és forgattam el a Krikk lemezről, a delfti csempe sarkát (4. sor) és a négyszirmú virágos tapétamintából egy csíkot (5. sor), ez utóbbit feldíszítettem minigyöngyökkel is. Nagyon elegáns változatok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése