2012. aug. 15.

AVON mosaic effect

Nemcsak a Pro+ sorozat, hanem a mosaic effect is újdonság volt az AVONnál az idén. Ezt is kipróbáltam, fekete és fehér színben. Sajnos nagyon vegyes lett az eredmény. A formula kezelhetetlenül sűrű, nem tudok vele mit kezdeni, nem lehet szépen felkenni. A fekete még csak-csak elmegy. AVON Sea breeze-re lakkoztam vele, ezzel az eredménnyel:

Őszintén, szerintem ez gáz. A középső ujjamat háromszor festettem újra, mindig rigorózusan megvártam, míg csontra szárad az alap, akkor sem repedt meg a felületet. Látszik már a lakkozás minőségén, hogy végképp elvesztettem a türelmemet. Kérdeztem másokat, hogy hogy nekik hogyan szuperál, és ugyanilyen eredményről számoltak be: kiszámíthatatlan, hogy megreped-e vagy sem. Gondolom, egy kis körömlakk hígító azért segítene valamelyest. De 1450 Ft-ért nehogy már még nekem kelljen vele varázsolni!
Ez az, mit senkinek sem ajánlok, olcsóbban jobbakat lehet kapni a piacon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése