2012. aug. 18.

Augusztusi csillagos éjszakák

Igen, romantikus hangulatba kerültem. Olyan szépeka  késő nyári esték. Bár 30 fokban nehéz elhinni, hogy mindjárt vége.


Ezért csillagos éj körmöt készítettem. Vettem a legsötétebb, már-már feketén lila lakkomat (AVON night violet, már nem forgalmazott), és két rétegű alapot készítettem. Természetesen alapozólakkra, hiszen a sötét színek lalattomosan megfogják a körmöket. Aztán egy réteg Rose Nail 04-es holo csillámra raktam arany stzínű csillagos köveket és holografikus arany hexagon glittereket, a tejutat és a kisebb-nagyobb csillagokat imitálva. A kamerának komoly nehézségei voltak a sokféle csillogás megjelenítésével, ez a legjobb kép, ahol minden látszik nagyjából...
Szívből ajánlom romantikus tűzíjáték nézéshez. Húzzon bele mindenki a pihenésbe, mindjárt kezdődik a suli/meló, kinek mi. Kellemes hosszú hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése