2012. aug. 8.

Nyaralás

Sziasztok! Végre, kitört a nyári szünet nálunk is. Nyaralás és családi programok követik egymást. Ennek örömére készítettem az alábbi mintát. Színátmenetes körmöket készítettem: barack alapot árnyaltam lilával és naranccsal, amire az új Moyra akrilfestékemmel festettem pálmafát. Ennek megvan a története, ugyanis az új Glamour shade lakkokért mentem be. Amióta tavasszal a Color Club piacra dobta a Take wing kollekciót, azóta szeretnék ilyet. Nos, bementem, és kiábrándultam. Tudom, hogy túl csicsás, túl csillogó, sosem viselném. Viszont az akrilfestékek akciósak voltak, és bevásároltam. Így készült életem első akril munkája. Mindenkinek nyaralós hangulata van már?

Nem maradtok bejegyzés nélkül a nyári szünetben sem, van néhány anyag, ami eddig kimaradt, ezek következnek szeptemberig. Hogy könnyű legyen megjegyezni, heti két bejegyzés lesz SZ betűs napokon: szerdán és szombaton. Mindenkinek kellemes nyarat, használjátok ki ti is a nyár végét!

1 megjegyzés: