2012. aug. 11.

London 2012 - éremeső

Gyönyörű magyar eredmények születtek az olimpián. Ilyenkor mindig büszke vagyok, hogy ebben a kis országban mennyi a tehetség. Felnézek ezekre az emberekre, akik az életüket tették fel arra, hogy elérjék a kitűzött eredményeket. Én, aki soha semmilyen sportteljesítményre nem voltam képes L. Különösen Risztov Évára, aki visszavonulása után újra kezdte az úszást, és hosszútávon nyert aranyat.
A sok érem megihletett, no meg egy kis Moyra bevásárlás is besegített. Ezért jöjjön az éremeső nevű alkotásom. Sötétkék alappal kezdtem, erre arany fémes lakkot szivacsoztam kb. 2/3-ig. Ere jött az arany csillámpor, ecsettel szórtam rá. Egy réteg fedőlakk után pedig a varázslat: arany, ezüst és bronz holografikus hexagon glitter a végekre. Még egy-két réteg fedőlakk, mert az valahogy felszívja a sok glitter.

Nekem nagyon tetszik az eredmény, annyira csillog, hogy azt a fotó sem tudja visszaadni. A szélek lehettek volna pontosabbak, nagyon siettem, bocsi. Elegáns, de cseppet sem visszafogott gálaköröm. Nektek tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése