2012. aug. 30.

China Glaze Riveting és tartóssági teszt

Sziasztok! Kicsit válogattam a fotóimat, és most látom, hogy az egyik kedvencemet még nem töltöttem fel. Erre a manikűrre kaptam idáig a legtöbb dicséretet, valószínűleg azért is, mert nem egy rejtőzködő megoldásJ.

A China Glaze Riveting árnyalatáról van szó, a tavaszi Hunger Games kollekcióban jött ki. Gyönyörű, telt meleg narancsszín arany csillámokkal. Zselés alapú, de ez nem látszott az alkalmazásán: két rétegben gyönyörűen fed. Egyszerűen imádtam! Hogy legyen ellenpontja a meleg tónusnak, két körmömre tettem fel csíkban China Glaze Nova-t, ami egy holografikus ezüst csillámos lakk, gyönyörű önmagában is. Pár nagyobb holo flittert még dobtam a tetejéreJ. Annyira megtetszett, hogy a lábamra is ezt tettem.

Tényleg tetszett, úgyhogy napokig nem mostam le, mire eszembe jutott lefényképezni újra. Egyszerűen nem kopott. Kicsit a szélén látszott, hogy nem friss a lakk, de ennyi.
 A 6. napon aztán egy darab a Novából lepattant. Simán javítható lett volna, de azért ezt a fantasztikus színt is meg lehet unni. Én elégedett vagyok maximálisan. Kezdek beleszeretni a márkába. Nektek tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése