2012. aug. 3.

Konad vegyes technikák

Nemcsak önmagában lehet alkalmazni ezt a technikát, mássokkal együtt különösen érdekes hatást lehet elérni.


Pöttyözővel tovább lehet díszíteni például a virágmintákat. Én most csillámos aranyra tettem egy egyszerű hibiszkuszt, a közepébe strasszt, és pöttyözővel íveket alkottam a körömszéleken. És igen, a lábam is szerepel végre.










Vagy lehet az áttört felületekkel játszani, itt repedezős lakkal töltöttem ki átlósan a mezőt, a szélét pedig csipkeszegéllyel díszítettem. Ez a való életben sokkal szebb, valahogy a képen nem jön ki az eredmény.








És végül a legbonyolultabb: újságpapír körmök színes rózsamintával. A körmeimet fehérre festettem, majd a szokásos módon újságpapír nyomatot készítettem: vodkába áztatott újságpapírt nyomtam rá. Ez után készítettem el a többszínű rózsákat, Konad m25 és m 35 lemezek rózsamintáit festettem be zölddel és rózsaszínnel, illetve bordóval.



Na, mi a véleményetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése