2012. aug. 29.

AVON nailwear pro+ tartóssági teszt

Az AVON nyár elején hozta ki az új formulájú körömlakkjait, amiről a blog elején teljes áttekintést olvashattatok. 1. rész  2. rész   3. rész   4. rész  5. rész   6. rész
Akkor elhatároztam, hogy utánajárok, amit a reklámban állítanak, akár 12 napig is tart.
A teszthez alaplakkra kentem fel két réteget a korall színből, majd fedőlakkal fejeztem be a lakkozást. A következő fotók naponta készültek a hatodik napig.
  Eddig bírtam, ez már nagyon csúnya megítélésem szerint. Semmi extra kéznyűvőt nem dolgoztam, nem kertészkedtem, csakis kesztyűben mosogattam. Az előző formulával szemben talán egy-két nappal bírja tovább, de ezt nehéz összehasonlítatni, a körülmények sosem ugyanolyanok. Nem kiemelkedő tartósságú a lakk – nem is rossz 6 nappal – de semmiképpen nem 12 napos. Ha valakinek kibírta addig, írja meg, hogyan csinálta. Ár-érték arányban szerintem kifejezetten jó, ennek ellenére tudom ajánlani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése