2012. jún. 12.

Tunning show - matt hatás 2.

A múlt heti tunningautó-kiállítás utórezgése folytatódik: a matt lakkok nem hozták a kellő „lopakodó ragadozó”hatást, bár tetszetősek voltak. Mielőtt vagyonokat öltem volna a matt lakkokba, vettem egy mattító fedőlakkot, és voilá, azonnal lett 100 színem! Kezdtem is a fekete mattításával: Moyra feketét mattítottam Moyra matt fedőlakkal. Tanulságul szolgáljon a fotó, direkt hagytam így:

Látszik, hogy itt-ott kilóg a fényes széle, van egy nagy lyuk is… A matt lakkoknál nincs kényesebb. Viselési időben sem tudnak sokat, könnyen elkezdenek lepattogzani. Nagyon oda kell figyelni, hogy mindenhova jusson mattító fedőlakk, továbbá nem kell vele spórolni, mert amint egy kicsit szárazabb az ecset, rögtön felkapja alatta az alapot és üres lyuk lesz, amit már képtelenség kijavítani. Ja, és lehetőleg teljesen száraz alapra kell kenni. Kicsit gyakorolni kell. Viszont pozitívum, hogy végre meglett a lopakodó hatásJ.
Nézegettem, nézegettem, de sehogyse békéltem meg vele, nagyon komornak tűnt. Mi lenne, ha lemattítanám a tavaszi színeimet? Nosza, nekiláttam, a korábban látott Moyra pasztelleket kentem át. A kisujjamon meghagytam az eredet fényes változatot. Nekem nagyon tetszik a végeredmény. Nektek hogy tetszik? Hahó, itt vagytok? Írjatok!


4 megjegyzés:

  1. szia
    az utolsó kék lakk milyen márka?
    köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      http://confettinails.blogspot.hu/2012/06/moyra-pastel-shades.html

      A fenti bejegyzésben szereplő MOYRA pasztell lakkok vannak lemattítva. Sorrendben a 602 vízkék, 606 lila, 605 égkék.

      Törlés
    2. húúú ez csodaszép nagyon teszik bizti megveszem :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés