2012. jún. 26.

Mini colorama 54 Cherry Sweet

Végre eljutottam idáig, hogy fotózzam a Mülleres bevásárlás lakkjait, ezeket fogom a héten egyenként mutatni. A Mini Colorama Cherry Sweet nagyon szép szín, sötét rózsaszín zselés alapban ülnek az ezüstös csillámok. Azon gondolkodom, miért nem vettem rögtön kettőt, annyira bejön nekem. Persze tudom, utálom a kis méretű lakkokat, mert túl hamar kifogynak, és tudom, hogy átverés az áruk is, mert  kevesebb van benne, és ha ml-re leosztjuk az árát, akkor nem is olyan olcsó tulajdonképp, hiszen a csomagolást ugyanúgy kifizetem. Ráadásul a kicsi ecsetek nem állnak annyira a kezemre. Arra jó, hogy kipróbáljak új színeket. Szóval ezért, megszokásból nem vettem többet, pedig most akcióban nem volt rossz árban. Kicsit kellett bűvészkedni, hogy megfelelő legyen a fedés, mert elég sűrű lakk, de nem túl pigmentált. Arra jöttem rá, hogy nem szabad türelmetlennek lenni, meg kell várni, míg szépen lassan lefolyik az ecsetről, és lassú, könnyű mozdulattal húzni, különben rögtön le is húzom a színt a körömről, ha túl gyors mozdulatokkal lakkoznék.

Nektek hogy tetszik a szín? És mit szerettek jobban, a nagy vagy a kicsi kiszerelést?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése