2012. jún. 2.

Tragédia! - letört a körmöm

Van egy jó hírem, meg egy rossz. A jó hír igazán nekem számít csak: anyukám segítségével kifestettem a hálószobát a hosszú hétvégén. Anya megnézte a blogomat, és megkérdezte, hogy kinek a körmét fényképezem, mert az enyémek nem ilyen szépek. Nagyon büszke vagyok magamra. A rossz hír, hogy hiába használtam el három pár kesztyűt is, a végén feladtam és kézzel dolgoztam. Ennek sajnos meg is lett az eredménye. A körmöm rétegei felhámlottak, a körömágyam kiszáradt a végletekig. Ilyenkor nincs más hátra, mint lehúzni a felső réteget, ameddig kettévált, és finom reszelővel eldolgozni a szélét, nehogy víz mehessen alá és esetleg gombásodni kezdjen. Levágtam, ameddig engedte, de még így is van minek lenőnie. Nagyon el vagyok keseredve. Ezért most végzek némi kutatást, és kísérletet teszek a gyors növesztésre. Elvégre fényképeznem kell nektek a gyönyörű nyári színeket! Beszámolok nektek az eredményekről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése