2012. jún. 9.

Tegnapi vásárfia

Szia mindenkinek! Tegnap Müllerben jártam, és aaaannyira kedvetlen voltam, hogy sürgősen vennem kellett valamit. Meg persze lejáróban volt a kedvezménykuponom is. Szóval akciós volt a mini colorama, és a NYC lakkokra is volt -25%. Gyorsan ki is próbáltam őket, de értékelhető fotók nem készültek, tudjátok, a körömnövesztés miatt. Ígérem, hogy bepótolom majd. A mini colorama cherry sweet csillámos málnaszín, amibe egyszerűen szerelmes vagyok, szájra és körömre is imádom, de nehéz ilyen telt meleg színárnyalatot szerezni, inkább hideg rózsaszínű szokott lenni. A NYC East Village türkiz meglepetésemre eléggé áttetsző ahhoz képes, amit az üvegben mutat, de nagyon szép fémesen csillogó tengerszín. A Lyncoln Square Lavender nem levendula, egy leírhatatlan lilás pasztell rózsaszín krém, a tearózsák jutnak róla eszembe. Sokkal finomabb, visszafogottabb, mint az üvegben. A Fashion Avenue Fuchsia kifejezetten erős fuksziaszín, eredetileg a mini colorama alá szántam, de ez hideg szín, amaz meg meleg. Azért tetszetős. A Midnight Ametsyt sötét indigólilának tűnik az üvegben, felkenve inkább közepes, klasszikus fémesen fénylő ibolyaszín, egyáltalán nem olyan vad, mint az üvegben. Végül a Gramercy Glitz: egyáltalán nincs rózsaszínes alapja, ami miatt megtetszett, felkenve csak a csillámok látszanak, azok viszont teljesen esetlegesen, csíkokban kerülnek a körömre, viszont lemosni lehetetlen. Nagy csalódás ez számomra, esetleg francia mani alapja lesz majd. Összességében jó vásárt csináltam, 1700 Ft-ért 6 lakkot szereztem (kupon levonásával), amiből csak egy nem tetszik végül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése