2012. jún. 16.

True blood körmök

Sziasztok! Megígérem, hogy nem foglak sok nail art jellegű bejegyzéssel terhelni titeket, főként azért, mert tőlem sokkal ügyesebb kezű kolléganők munkái, sőt, művészi igényű dolgok találhatók a neten. Szóval maradok az egyszerűség talaján ezután is. Na de ezt azért megosztom, mert Itt a True Blood 5. évada! Nálunk is látható HBO on-demandon feliratosan, szinkronosan majd csak ősztől… Én addig nem bírom ki, meg szoktam nézni inkább angolul. Sőt, odáig vetemedtem, hogy a regényeket is el szoktam olvasni, bár nem vagyok nagy véleménnyel róluk, azért érdekel, merre megy a történet. A forgatókönyvírók nagyon sokat dolgoznak rajta, hogy élvezhető legyen. A kedvenc karakterem Eric Northman. Ezt a kis kollázst tettem fel a sorozat tiszteletére. Az alap Moyra fekete illetve fehér, a feketét lemattítottam. Avon Ruby slippers csillámos pirossal festettem a vért. A szem egyszerű nyomtatvány,a plakát egy darabja. Több rétegben, alaposan kell fedőlakkozni, hogy a kézmosást kibírja! A szöveget Moyra mini pontozó lakkal írtam.


 
Ti szeretitek-e a True Bloodot? Ki a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése