2012. jún. 15.

Tunning show - holografikus

ÉLJEN! Itt a vakáció! Utoljára hagytam a kedvencemet. Volt ott egy autó, aminek a motorházteteje holografikus pigmentekkel kevert feketére volt festve. Az olyan hatású volt, mintha a mélység lenne előtted, a galaxis nyílt volna meg: a tárgy már nem is létezett alatta, csak a szín.
Nekem sajnos még csak egy igazi holo lakkom van, az első csomagban érkezett. Azért ez más hatású, mintha csak a glitterek holok. Glitter Gal sparklig red holo, valódi lináris holografikus lakk Ausztráliából. Most rajtatok a sor, ítéljetek el: ti adnátok ennyi pénzt érte? 10 USD volt. Valószínűleg életem legdrágább lakkja. A legkedvesebb hódolóm szerint akkor vagyok a leggyönyörűbb, mikor ezt viselem (a kisfiam mondtaJ). Tényleg ez a legjobb darabom mostanság. Sorrendben szobában szórt fényben, árnyékban és direkt napfényben fotóztam. Ja , és mivel ma kezdődik a vakáció: az első lakk az első pakkból! Happy holiday!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése