2012. jún. 26.

NYC Gramercy Glitz

Még mindig a Mülleres bevásárlásból való. Azt írtam róla, hogy nem vagyok elégedett vele. Hát most közelebbről is szemügyre vettem. Nagyon halvány rózsaszín alapban ülnek a holografikus miniglitterek! Két rétegben istenien néz ki. Legközelebb teszek alá valami áttetsző rózsaszín alapot azért, hogy jobban kijöjjön a szín. Bár valószínű annyira halvány rózsaszín az alap, hogy az semmit sem befolyásol, bármire rá lehetne húzni. Sajnos fent kell, hogy tartsam az állagát illető kritikát: ügyeskedni kell, hogy mindenhova egyenletesen jusson glitter, de két rétegben már elég jól meg lehet oldani az egyenletes fedést. És nagyon tartósnak is ígérkezik, alig bírtam megszabadulni tőle. Egy kis mintát nyomtam rá essece körömnyomdával és egy strasszt tettem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése