2012. jún. 22.

Foci EB 2.


Azt persze nem írtam meg, hogy kinek drukkolok. A görögök és a portugálok nagyon szimpatikus csapatok nekem. A svédeknek drukkoltam eredetileg, de nagyon leszerepeltek előttem. Túl nagy arc, túl kevés teljesítmény. Ez egy csapatsport, legyen összetartás. A görögöknél nincs sztárfocista, mégis jók a pályán. Minden csoportból van kedvencem, nekik drukkolok majd a nyolc között. Jöjjön a zászlós mani a kedvencek tiszteletére. Görög, portugál, spanyol és angol csapatok, hajrá!
A görög zászlót Moyra 605-ös pasztel kékkel festettem és fehér dekorlakkal csíkoztam. A portugál zászló AVON Real Red és She 315 zöld. Úgy a legkönnyebb egyenes vonalban elválasztani, ha celluxszal egy csíkot ragasztunk, és alatta festünk. A spanyol zászló AVON Sunshine és Real Red, itt szabad kézzel vonalaztam. Függőlegesen jobban megy, mint vízszintesen. A címereket nem tudtam reprodukálni ennyire piciben, ezért jelképes pöttyözéssel oldottam meg. Az angol zászló Moyra 03 fehér és vörös díszítőlakkal készült a csíkozás.

Ti kinek drukkoltok? Ha senkinek, nyugodtam manikűrözzetek a meccs alatt! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése