2013. ápr. 4.

NOTD - pillangós 3D matrica

Sziasztok!
Hogyan sikerült túlélni a húsvétot? Nekem nehezen ment a szedjél-vegyél-egyél hármasból kitörni:). Aztán a munkahelyemen sok minden feltorlódott, ezért nem is írtam semmit nektek.
Holnaptól Glamour napok, nem tudom, hogy lesz-e valami kedvenc a körömlakkokból Ilyen még nem volt, hogy nem vagyok kiéhezve a vásárlásra. Ha vesztek valamit, írjátok meg, hogy sikerült a vadászat!
Ma csak egy gyors posztra van erőm. Már ötödik napja viselem ezt, reggel fényképeztem. (Alig van fény, jöhetne már a tavasz...) Figyelemre méltó a tartóssága, alig van egy kis kopás a körömvégeken. Ja, hogy mi ez? Az alap és a fedőlakk az AVON új zselés alapozólakkja, amivel nagyon elégedett vagyok. Erre jött a Catrice bronz, ami most nem adta ki azt a zöldes beütést, ami a valóságban olyan széppé teszi ezt a barnát. Végül ezzel a gyönyörű 3D-s lepke matricával koronáztam meg, amit a barátnőmtől kaptam. Nagyon furcsa színe van a lapon, azt, hittem fluoreszkáló, sose vettem volna meg magamtól. Feltéve gyönyörű, napfényben arany színe van. Nem a lakkozás rossz, hanem átlátszó buborékszerű valamik díszítik a széleken, ez mondjuk nekem nem jön be. De a minta kidolgozása nagyon szép, még erre a témára nem érzékeny férfi kollégák is megjegyezték. Nektek is bejön?





2 megjegyzés: