2013. ápr. 11.

Flormar DC 03



Sziasztok! Végre volt egy kis napsütés, és lefotóztam a színjátszó lakkjaimat! Még az ősszel vettem őket, azóta kínlódtam, hogy jól sikerüljenek a beállítások. Mert ezek a lakkok csodálatosak, csak épp a kamerának nem szeretik bontogatni a színeiket.
A Flormar kollekciójából másodikként a DC 03 jöjjön a héten. Metál alap ez is. A szemem azért akadt meg rajta, mert még egyik márkánál sem láttam ezt a színt duokrómban. Rozsdabarna, ami bordón át egész narancsig megy el. Nagyon vagány szín! 





A Flormar a Westendben és a Szegeden a Malom centerben kapható, török sminkmárka. A Glamour napokon is lesz akciójuk, de sajnos a lakkok nem lesznek benne. A duokróm sorozat 8 lakkból áll egyébként, emlékeim szerint 850 Ft körül volt az áruk.

UPDATE: Flormar értékesítési pontok a megújult honlap szerint Budapesten: WestEnd City Center, Arena Plaza, Mammut Plaza, Árkád Bevásárlóközpont, valamint Szegeden Árkád Stand, Kecskeméten Franchise Bolt az Alföld Áruházban.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szine van :)
    Bocsi, nem kötekedésképp, de Szegeden az Árkádban kaphatóak flormar lakkok :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! :-)
    Sajna nincs egy Flormar lakkom sem, mivel sem Veszprémben, sem Fehérváron nem kapható.
    Amikor Kecskeméten jártam januárban kifejezetten a Flormar dolgokat árusító üzletet kerestem, de sajnos a honlapukon rosszul volt feltüntetve a nyitvatartás, így nem gazdagodtam ilyen szép lakkokkal ...

    VálaszTörlés