2013. ápr. 20.

Miss Sporty Clubbing Colour



Sziasztok! A Glamour napokon vettem a Miss Sporty sorozatból párat, érzésem szerint tavaszi színeket. A meglepetés csak akkor ért, mikor felkentem őket: meglehetősen élénk árnyalatok, de gyönyörűségesek. A világoskéket otthagytam, mondván, sok ilyenem van, de lehet, hogy megérte volna elhozni:(. 

Utolsóként egy sárga, a    számú jön. Nem értettem, honnan a dejavu érzés, mígnem rájöttem, hogy ilyenre festettem a lakást is: kukorica sárga kevés fehérrel vegyítve. Nos, ami a falamon jól néz ki, az a körmömön nem biztos:( Csak kritikákat kaptam: („ez nem a te színed”-től a „borzalmas”-ig terjedően vérmérséklet szerint:). Állagban is ez a legkevésbé jó, bár ez a sárgáknál mindig így van. Hiába sűrű és krémes, mégis könnyen vetett kopasz foltokat, két réteg minimum kell belőle. Na és az én véleményem: juszt is tetszik!  



1 megjegyzés: