2013. ápr. 27.

NailArt Szombat - Cseresznyevirág

Sziasztok!

Hogy telik a szép hétvége? Menjetek ki a zöldbe, csak előbb még készítsétek el ezeket a gyönyörű virágokat. Illik a rengetek virágzó fához!


Nemrég japán vendégek jártak nálunk, akkor beszélgettünk a  cseresznyevirágzásról. Most ezt készítettem el, talán a szokásosnál kicsit erősebb színekkel. Ha kíváncsiak vagytok, hogyan készült, lapozzatok!

Először is alapoztam. Ez nagyon fontos, mert a kék háttér gyakran megfogja a körmöket.

Ez után egy szivacsos színátmenetet gyártottam Moyra és essence kékekkel. Azután takarítás!

Majd barnával festettem egy linerrel az ágakat. Nem fontos, hogy folyamatosak legyenek, úgyis jönnek közé a virágok. És a való életben is eléggé göcsörtösek.

Ez után készítettem el a virágokat közepes pöttyözővel és fogpiszkáló, és egy fogvájóval összehúztam középre. Végül apró fekete glittereket tettem mindegyik virág közepére, és fedőlakkoztam.  


Megvan persze ennek az ujjgyakoraltnak is a tanulsága. Először is sok időt kell rászánni, legalább egy nyugodt óra kell hozzá. Másodszor, a gyorsan száradó lakkok nem adnak szép szirmokat. sokkal szebben lehetett volna a két színt összemosni, ha lassabban száradnak és ha árnyalatban kicsit közelebb vannak egymáshoz. Így is nagyon jól mutatott, a fotól talán nem is adják vissza, sokan megnézték.  

2 megjegyzés: