2013. ápr. 10.

Flormar DC 01



Sziasztok! Hogy telik a hét? Nekem zűrös volt idáig, alig vártam, hogy legyen egy kis nyugalom már fotót szerkeszteni. Mert igen, végre volt egy kis napsütés, és lefotóztam a színjátszó lakkjaimat! Még az ősszel vettem őket, azóta kínlódtam, hogy jól sikerüljenek a beállítások. Mert ezek a lakkok csodálatosak, csak épp a kamerának nem szeretik bontogatni a színeiket.
A Flormar kollekciójából ezt választottam elsőként. Metál alap, amely egy visszafogott aranyból rózsaszínbe vált. A formula kiváló, a szín gyönyörű, visszafogott, mégis különleges. Bátran ajánlom. Beszéljenek a fotók helyettem. 




A Flormar a Westendben és a Szegeden a Malom centerben kapható, török sminkmárka. A Glamour napokon is lesz akciójuk, de sajnos a lakkok nem lesznek benne. A duokróm sorozat 8 lakkból áll egyébként, emlékeim szerint 850 Ft körül volt az áruk.

UPDATE: Flormar értékesítési pontok a megújult honlap szerint Budapesten: WestEnd City Center, Arena Plaza, Mammut Plaza, Árkád Bevásárlóközpont, valamint Szegeden Árkád Stand, Kecskeméten Franchise Bolt az Alföld Áruházban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése