2013. ápr. 7.

AVON speed dry 30+ - áttekintés

Sziasztok!
Az AVON 25, jórészt új színárnyalattal állt elő a Speed Dry sorozatban. Megígértem nektek, hogy bemutatom őket. Egyenlőre margarétára kentem őket, de biztosan fogok néhányat a saját  körmeimen is mutogatni a közlejövőben. Azért siettem ezzel, mert a a következő, 6-os katalógusban nagyon jó áruk lesz. 
Amit ígérnek:
  • 30 mp-es száradási idő
  • Új formula vulkanikus kővel, ami keményebbé teszi a körmöket
  • Teljes fedés, magas fény
  • Formaldehid, toluol és DBT  mentes (rákkeltők)
Nos, nem szárad csontra 30 mp alatt, de kétség kívül egy perc alatt kész. Valóban minden, még a régi színeket is új formulával látták el, keményebbnek érzem. A fedés nagyon jó a sötét színeknél, egy réteg is elég volt, viszont kimagaslóan nehéz volt a sárga, 3 rétegben sikerült csak megfelelő fedést elérni. Összességében nekem tetszik, kiváló alapanyag a körömdíszítéshez, ahol számít a gyorsaság. Egy apró kritika: pont a feketét nem hozták be, aminél a legfontosabb a jó fedés és a gyors száradás...







Ha érdekelnek a színek külön is, lapozz!
 
 
 

 Ballerina: Krémes barackos halvány pink, kissé áttetsző, még mindig franciának tudom elképzelni.
Swift Sherbet: pasztell barack krém
Orange You Quick: Pirosas narancs
Mambo Melon:  rózsás piros rejtett shimmerrel
 Reddy to go: narancsos piros krém
  
On the Go Pink: halvány pink krém
ASAP Pink: közepes pink krém
Strawberry: sötét pink
Red Red: tűzvörös
Rose Amour: lágy,a gyöngyház rózsaszín
Red Vine: bordós piros krém
Pronto Purple: élénk püspöklila krém
Presto Plum: fémes sötétlila

Vamp it: meleg mélybordó krém
Smokey Plum: füstös sötétlila krém, erősen szürkés alap
Sprightly mint: nagyon világos, krémes mentazöld
Turqoise Pop: világos türkizzöld krém
Fast time teal: közép petrolkék
On Point Blue: Középkék krém
Twilight Blue: éjkék, majdnem fekete
Prompt and Pearly: gyöngyházfehér 
Suddenly Sunny: sárga rejtett shimmerrel
Grey Flash: gyöngyszürke rejtett shimerrel
Chrysral Calm: nude gyöngyház
Express Mocha: sötétbarna krém, nagyon sötét, majdnem fekete!

Nektek melyik jön be?







 

























7 megjegyzés:

  1. Ezzel sokat segítettél... most az 5-ösből csak azért nem rendeltem, mert nem tudtam dönteni, nézegettem swatchokat, de nem találtam eleget:) a külföldi blogokon gyakran csalóka a kép, mert olyan a megvilágítás hogy életben teljesen más a lakk:)))
    Nem akartam úgy berendelni, hogy aztán ne használjam alakkot- van olyan félresikerült vásárlás (nem avonos) így is rengeteg, amikor megettem a lakkot, aztán nem is használom.
    A swift sherbet eddig is tetszett, de most tuti meggyőztél, az Asap pink is tetszik, strawberry pedig tuti enyém lesz. rose amour például nem tetszett eddig aképeken, de itt nálad az is jól néz ki! na meg a Pronto purple.... hmmmmm:))))))))

    VálaszTörlés
  2. Köszi, nekem is sokat segitett a bejegyzésed:) Az lenne a kérdésem, hogy tartósságban milyenek?

    VálaszTörlés
  3. Húúú tényleg nagyon szép színek!
    Nekem nagyon sok tetszik,de főleg ezek: Swift Sherbet, Mambo Melon, Strawberry,Presto Plum, Turqoise Pop..
    Biztos beszerzek közülük egy-kettőt.:D
    Nekem is sokat segítettél ezzel a bejegyzéssel,mert katalógusból nehéz választani.
    Nem adja úgy vissza a színeket az újságban a kép.

    VálaszTörlés
  4. Sajnos az új formula tartósságáról nem tudok még beszámolni, tesztelés alatt van:).
    Nekem most bejön a 80-as évek stílusa éppen, úgyhogy ilyen kombókat tudok elképzelni: Pronto Purple, On Point Blue, Fast Time Teal. Vagy a szürke és sárga rejtett shimerrel.
    Meglepően szépek a gyöngyházak: Rose Amour, Chrystal Calm, Prompt and Pearly, eddig ezeket nem kedveltem. Ezúton kérek elnézést a minőségért, alig volt fény ebben az esős időben. Remélem a kezemen jobbak lesznek a felvételek.

    VálaszTörlés
  5. Köszi hogy ezt megosztottad. :)) Nagyon nagy segítség volt. Sajnos a katalógusból nem igazán lehet megállapítani az eredeti színt... :/

    VálaszTörlés