2013. ápr. 16.

Miss Sporty Clubbing Colour 2261



Sziasztok! Érzitek már ti is a tavaszt? Én nagyon is! Voltatok a Glamour napokon vásárolni? Én meglepődve láttam, hogy a Sally Hansen és az OPI márkák is betörtek a drogériákba. A sztenderd színeket és az aktuális trendkiadást lehetett kapni. Különösen sajnálom a Sally Hansen szűkített kínálatát, mert annyi érdekes dolguk van (pl. matrica)! Na de mit vettem? Nagyon pénztárcabarát voltam, és a Miss Sporty (már tavaly megjelent) sorozatából válogattam. Érzésem szerint tavaszi színeket. A meglepetés csak akkor ért, mikor felkentem őket: meglehetősen élénk árnyalatok, úgyhogy inkább a nyárba húzunk bele!
Az első a  2261  számú, szerintem már-már neonos barackrózsa. Kiváló krémes állaga van, egy rétegben is szépen fed. Az ecset kissé szélesebb, könnyű vele bánni. Én csak ajánlani tudom! Jöjjenek a képek: 




1 megjegyzés:

  1. Az idei év abszolút befutója nálam minden, ami barackos, korallos...:)))

    VálaszTörlés