2013. ápr. 12.

Flormar DC 06



Sziasztok! Végre volt egy kis napsütés, és lefotóztam a színjátszó lakkjaimat! Még az ősszel vettem őket, azóta kínlódtam, hogy jól sikerüljenek a beállítások. Mert ezek a lakkok csodálatosak, csak épp a kamerának nem szeretik bontogatni a színeiket.
Az utolsó meglehetősen szokványos, de nekem még nem volt más márkából, ezért vettem meg a lila színt. világos ibolyalilából sötét kékesliláig terjed a színtartománya. Talán ez a legkevésbé duokróm, viszont a leghordhatóbb szín. 





 A Flormar Budapesten a  WestEnd City Centerben, Arena Plazaban, Mammut Plazaban, Árkád Bevásárlóközpontban, valamint Szegeden Árkád Standon, Kecskeméten Franchise Boltban az Alföld Áruházban kapható, török sminkmárka. A Glamour napokon is lesz akciójuk, de sajnos a lakkok nem lesznek benne. A duokróm sorozat 8 lakkból áll egyébként, emlékeim szerint 850 Ft körül volt az áruk.

1 megjegyzés: