2013. febr. 12.

Valentin-napi körmök

Sziasztok! Közeleg az intézményesített szerelem ünnepe. Én meg vagyok oda érte, talán azért, mert minidg pofára esek. Egyik pasimnak sem jutott soha eszébe meglepni. Jó szöveg, hogy ezt a hülye amerikai ünnepet nem tartják, ami még akár működne is, ha egyébként odafigyelnének rá, hogy néha meglepjenek. Mert az jó a szívnek. És egy elégedett macska lelkesebben dorombol. :)

Azért ne adjátok fel, készítettem szép, Boolywood ihlette körmöket. tetszőleges francia alapra íves, fekete hegyet festettem ezzel a sablonnal. A szélét kiraktam arany mikrogyöngyökkel. Ezeket lassan száradó fedőlakkba kell fektetni egyesével pöttyöző segítségével, és szépen sorba igazgatni. Már csak piros, szív alakú köveket kellett illesztenem az ívbe, és jó vastagon fixálni fedőlakkal. Hiába kicsit csicsás, nekem –magamat is meglepve - tetszett a végeredmény.




3 megjegyzés: